lördag 24 november 2012

När syster kom till stan

Min lillasyster kom till mig på jobbet igår för att åka och handla inför imorgon. Och middag. Det slutade med att vi köpte ett matbord.
Som inte gick in i bakluckan.
Suck.
Varför har jag världens största bil med världens sämsta packningsförmåga? Måste. Köpa. Combi.
Först tejpade vi igen bakluckan med arméns supertejp så att vi kunde ta oss till Clas Ohlson där vi fick köpa spännband. Lyckades sen ta oss hela vägen hem till hooden utan missöden. Tur att jag har dig Carro, du och din uppfinningsrikedom.

Väl hemma så korkade vi upp en flaska rött, och eftersom att jag inte får äta fast föda för att min visdomstand strular så blev det grön ärtsoppa med bacon till middag, och glass med varma hjortron till middag.

Idag ska vi fira att lilltjejen fyller 23, så nu på morgonen har vi bakat tårtor. Bilder kommer. Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar