måndag 27 maj 2013

Amazing weekends

Den här helgen har varit helt otrolig.
I Fredags var jag hos Ronja som klippte mitt hår, och skvallrade :)
Sen mötte jag upp Martin på hans jobb och sen en snabb promenad upp till en bar där vi mötte Danne och Eddie. Lite öl och sen en taxi till Grönan där vi såg en hel låt med Movits! innan vi besöutade oss för att dricka öl istället.
Vi kom fram till att jag är världens bästa cockblocker då jag blir jättebra kompis med alla tjejer killarna pratar med. Inte en uppskattad egenskap.
Sen åkte vi taxi till Kellys. Med Lugna Favoriter på högsta volym, med rutorna nedvevade, skriksjungandes. Folket i kön till Golden Hits var roade iallafall!

I Lördags ås åkte jag och hämtade Fia, vi drog till bolaget och sen till Myrorna där hon köpte Tjejsnack och jag hittade en spegel som kostade 325, men som jag efter lite hustle och lite missar från personalen fick för 125 :-. Epic.
Solade lite, käkade middag (grillade ribs och halloumi) och åkte hem till världens finaste Emma för inflyttningsfest. Hon har flyttat ihop med Daniel. De är så söta :D
Och eftersom jag och Fia är de vi är så drog vi ut vid midnatt, jättetrevlig taxichaffis, TopCab ftw! Personalpris, som det ska vara ;) (#pappauppfannpostit)
Hamnde på Liffeys och blev erbjudna gangbang och efterfest. Så himla gulligt, men vi skippade den!
Donken till frukost, chill hemma hos Fia och sen åkte jag hem, somnade i soffan och åt hemmagjord pizza till middag.

Lite bilder från helgen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar